İndirim Reyonlarından Geçtim En Pahalısını Yaratmak İçin














Alışveriş mağazasında gibiyim . Heryerde bir düşünce . Hepsi al beni diyor ben en dogruyum diyor . Hepsini birden alıp gitmek istiyorum kasada durduruyorlar Maalesef beyefendi hepsini birden alamazsınız . Mesela bu a ürünü b ürünü ile beraber kullanamazsınız diyor kasadaki hanımefendi . Bende karşılık olarak soruyorum Peki neden hanımefendi? oda utanmadan cevaplıyor beni Maalesef şirket şartlarımız bunu öngörüyor yani mantıklı bir cevapları dahi yok .
Bütün düşüncelere birden sahip olamıyorsun hepsini birden kavrayamıyorsun . Ben düşüncelerin arasında dolaşıp acaba hangisini alayım diye düşünürken bir görevli geliyor yanıma sanki yangından mal kaçırırcasına Beyefendi çok kararsız gördüm sizi isterseniz size en çok beğenilen ürünümüzü vereyim diyor resmen al şunu defol git der gibi . Yok diyorum benim zamanım çok gezineyim biraz daha diyorum . Merakda ediyorum doğrusu nedir bu kadar çok kapışılan düşünce . Bakıyorum resmen hiç birşey var içinde . Hiç birşey bilmeden yaşamayı tercih etmiş hepsi . Bilgim az olsun derdim az olsun düşüncesiyle hareket etmiş hepsi . Üşenmedim hepsinin içerigini dinledim teker teker . Ne varmış bunlarda dedim . Belki yıllarımı harcadım orada . Bedenimi unuttum orda dururken . Sakalım bıyıgıma karısmış geri gelince farkettim . Çok fazla ürün ama sadece tek ben vardım orada. Daha çok özendim hepsini alıp gitmeye . Ama kasadaki kadın hala ordaydı , meymenetsiz suratlı nolcak dedim içimden . Ama yinede burdan birşeyler alıp cıkmalıydım yoksa geri geldigimde tamamen dışlanacakdım . Karşımda duruyordu resmen çözüm Kendi düşünceni kendin yarat aman allahım işte istedigim buydu . Ama resmen hiç bitmeyen bir projeydi .
Kattım karıştırdım biraz ondan aldım biraz bundan karıştırdıkça karıştırdım en sevdigimi gözyaşlarımla besledim
Kasaya gittim o kadının yanına Buyrun tek ürün gecebilir miyim ? dedim . Bence bununla dışarda çok zorlanacaksınız bir alt kademe olarak kalacaksınız dedi yüzsüzce sanat eserime . Aptal bir mutlulugu hiç sevemedim zaten hayatım boyunca dedim çıktım gittim .
365 günün her birisinde bir daha yukarı cıkıp yeniledim düşüncelerimi . Sakallarımı düzelttim bıyıklarımla bir yaptım . Şimdi ise bir şırınga aldım yanıma düşüncelerimi aşılayacak birilerini bulmak adına .

Hiç yorum yok: