Karıştırdım Mixer Misali


Hayatımda birimleri hep karıştırdım .

Fizikde ohm olması gereken yere gram Newton olması gereken yere metre yazdım .
tek sevdigim ders matematikdi sayısallar arasında cunku birim etiketi yoktu hiç birinde . sayımı sayı o kadar . bitti .

sonra hayata karıstım bir anda . bi baktım hayattada birim etiketleri var insanların ustlerinde . askım canım beybi bitanem kanka arkadas hasba öküz etc .. sadece onlar değil birde soylenmesi gereken kelimeler .. dini gunlerde mubarek olsun ozel gunlerde kutlu olsun .

yine karıstırdım etiketleri . ev arkadasıma askım dedim askıma kanka dedim öküze seni seviyorum dedim mal a yine mal dedim . dini gunleri kutladım ozel gunleri mubarek ettim . kotu bişeye aferin dedim iyi birşeye iyi bok yedin dedim .

şimdide bitti yerine siktir git diyorum yapıorum bunu .

Hiç yorum yok: