Uykusuzluk Durumu ..


Gecenin hatta şu saatlere normal insanlar sabahın bir saatinde demekle yetiniyorlarkene ben uyuyama gibi bir durum ile karşılaştım ..

Hatta o kadar uyuyamadım ki yeminimi bozup günde bir tane yazmak için direttiğim bloguma bir blog daha ekleme kararı aldım .

Bir önceki blogumda görmüş olduğunuz yorumlarda olan "Gay" ile ilgili kelimeler tamamen benimle alakasız arkadaşlarımın fantazileri olmakdan ileriye gidememektedir.

Fakat tabiki bu deildir ki gayler için hiç birşey yapmadım .
  • Uyumak istediğimi tüm dünyaya haykırabilirim
Oturdum geceler boyunca ( Bu tamamen yalan ) düşündüm taşındım ve Gayler için özel kelimeler türettim ( Yatakda kıvrandıgım 1 saat içinde buldum )
  • Yarınki matematik 4 (difransiyel denklemler) dersine keşke benimle beraber girebilseniz ve sonrasında beraber intihar edebilsek .
Bu kelimelerden bir kaçına deyincek olursak ;

GAYboldum : bu kelime aslen türkcemizde " Kaybolmak" kelimesinden türeyip GAYce de " İnşaatta , karanlık bir sokakda , ıssız bir köşede vs .. aslında mekanın pek bir onemi yok herhangi bir yerde size tecavüz ettilerse ve bu olaydan sonra gay olduysanız kısaca Gayboldum diyebilirsiniz "

GAYmak : Bu kelime aslen turkcemizde " Kaymak " kelimesinden türemiştir . kaymak derken bildigimiz yedigimiz kaymak canım sizde .. terbiyesizler .. Neyse mesela yolda yürürken taş gibi bir çocuk gördünüz ve o an ona sarılıp opesiniz geldi . İşte o kişi Gaymak dır . Hani taş gibi hatun deriz ya . öle bişi . Gaymak gibi çocuk .

GAYmat : Bu kelime aslen turkcemizde " Damat " kelimesinden türemiştir . Deli gibi sevdiginiz delikanlı ile hollandada evlenmeye karar verdiyseniz o sizin ananızın damadı deil Gaymatı olur .

GAYabora : Bu kelime aslen turkcemizde " Alabora " kelimesinden türemiştir . Bindiginiz geminin götü denizde tavan yapmışsa o gemi alabora olmamıştır Gayabora olmuştur . Çünkü içinde siz varsınızdır .

  • Dregd dinlemenizi ve su hala adını ogrenemedigim parca 3 un ismini solemenizi ne kadar çok isterdim anlatamam .
Tabi sadece gayler için yapmıs oldugum bir sözlük değil bu . Lezbiyenler içinde bulmuş oldugum kelimeler mevcuttur .

Lezlet : Bu kelime aslen turkcemizde " alet " kelimesinden türemiştir . Lezbiyenlerin kullandıgı türkü araç ve gereçlere kısaca lezlet diyebilioruz . ayrıca hmm ve mmm seslerinden de anlıyabilecegimiz gibi gayet lezzetli sesler cıkardıklarından cokda yerinde bir kelimedir şahsımca .
Lezimtrak : Bu kelime sadece "-imtrak" ekini alarak guzel turkcemizdeki gibi " gibimsi " anlamı katmakdadır . bu ne demektir ? azcık lezbiyen mi olurmus demeyin . Aktif olan lezbiyenlere yani hem karsı cins ile hem hemcins ile beraber olan insanlara kullanılabilitesi olan bir laftır .

  • Masaüstü süsleme işi yeterince ego tatmini verebilcek ve bir o kadarda gecelerinizi almasını saglayabilecek bir iştir .
Lezgit : Bu kelime aslen turkcemizde " Mezgit " lafından gelmiştir . Her kıza atlayan her kıza asılan tür lezbiyenlere utanmadan lezgit diyebilirsiniz . ayrıca sondaki -git kısmı yeterince defol anlamıda kattıgı için kendinizi bu sahıslardan kolayca koruyabilirsiniz .

Lezima : Bu kelime aslen turkcemizde " Sinema " kelimesinden türemiştir . Hak verirsiniz ki üçü bir arada hiç bir film lezbiyenlere yönelik değildir ve bu durumdan lezbiyenlerin ne kadar muzdarip olduklarını hissedebiliyorum bu yüzden Bu kelimeyi öne sürerek lezbiyenlere acık sinema salonların acılması konusunda girişimci insanlara yön göstermiş oluyorum . bu başarımdan dolayıda kendimi kutluyorum .

Lezlin : Yine gaylerde oldugu gibi bir lezbiyenle evlenmek istediniz ve hollandaya gittiniz . evlendiginiz kişi ananızın gelini değil lezlin i olur . acıklama yeterlidir .

  • İnsan önce kendini sevmeden başka hiç bir yaratığı sevemez . Tamam ben biraz abartıyor olabilirim .
Bu şekilde türettigim diger kelimeleri duymak için ( bir gecede bu kadar urettiysem tahminen sözlügüm ) 2045 yılında cıkacakdır . parayla satın alınız ki o dönemlerimde eminim cok işime yarıcakdır .

  • Eğer bir kediniz varsa ve tüy dökmesinden şikayet ediyorsanız yapılabilcek tek birşey vardır . Basın kıcına tekmeyi dışarı atın . Başka bir çözümü maalesef yoktur . Ben yaptım memnunum ..
Bazı insanlar deli olduğumu düşünüyor . Bazıları ise çok zeki . Bazıları hiç bir bok değilsin lan demektende geri kalmıyor .
Deli miyim acaba kısmına takılı kalıyor diğerlerine kaale almıyorum .
Buradan hepinizin bilgisine ...

  • Sakın yaz yörelerinde otostop cekerek gezmeyin . Çok fazla oğlancı çıkıyor karşınıza ve bir dünya vaktinizi onlara sövmekle geçiriyorsunuz .
Bir oyun manyağıyım evet doğru . Oyunlardan aldığım hazzı çok az şeyden alırım . Öyleya sizi öldürmek istediğim zamanlarda öldüremiyorum ama dotada adam bilerek gelip ölüyor ( Mustafa özellikle bu söz senin için ) Yada sizin yerinize birisi counter strike da ölebilir sizin için ( o sıra sizin simanızı düşündüğümdende olabilir ) Yada hayatta cozemedigim bilmecelerden sıkılıp oyunlarda cozebildigim bilmeceleri cozup egomu tatmin edebiliyorum .
  • Atari salonlarında jetona ip baglayıp geri cekmişligim ve akabinde yakalanıp dayak yemişliğim vardır . Yapmayınız .
Otobüslerden nefret ediyorum . Özellikle İstanbuldayken daha çok küfrediyorum . İstanbulda bir otobüsün peşinden kesinlikle koşmam . Koşarımda bu otobüse yönelik bir koşu olmaz . Koşarım varacağım yere otobüsten önce varır ve otobüse "sensizde halledebilirim işimi " babında bir hareket ceker otobüsün soförü frene basıp otobüsten indigi anda aynı hızda koşmaya devam ederim .
  • Vatos bir köpekbalığı cinsidir . Fakat akrep misali davranır . Çok gereksiz bir varlık oldugunu ve denizde kuma basmakdan korkmama sebep oldugunu dusundugum bir varlıkdır .
Derse gitmeme 1 saat 15 dakika kala daha fazla birşey yazmamam gerektiğini farkettim .

Bitti .

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Gereksiz uzun.

tonguch dedi ki...

Gaybana.... Gaymak kelimesi benim lugatımdakı anlamla örtürmüşmüyor ama sen yine g(k)aymak olarak bil onu gayarlar bigün gaymak gibi sünersin... gaybana geceler...

Adsız dedi ki...

evet gaybana var. ne malsın lan sen.