Her şeye bir açılış mı gerekir ?


En basit font ile en basit yazım ile başlıyacaksam ilk bloglarıma bir açılış konuşması yazısı yapmak zorundamıyım ?

Her açılışa önemli insanlar getirilmeli midir ?

Her açılışta kurdela kesilmelimidir? Ya peki kurban ?

Herşeye evetse eğer ..

Buranın açılış konuşmasını yaparken en sevdigim beni davet ettim buraya ve kurbanda sizsiniz ..

Hedef kitlemi kurban yaparak ne kadarda açık sözlü olduğumu ispatlamış oldum galiba..
  • Karnabahar çekti canım ..
Hali hazırda bulunmakda olan yaşam enerjim yüzünden yapmış oldugum bu siteye girip bu salak sacma yazıları okuduğunuz için allah size sabır versin ..
  • Jelinbon'da ayrı güzel bişeydir ..
Bugun stüdyoda vaşburn bir bass gitar ile çaldım . Gitar hakkında diyebileceğim tek şey " O gitarı kim keşfettiyse allah belasını versin " olurdu herhalde ..
  • Yann Tiersen dinlemeyen kulaklara kulak demiyorum ben .
Jazz yapmaya kalkışımız ise ayrı bir içler acısı haldir . Yazık aslında bize ..
Bu arada sakın stüdyo kurmaya çalışmayın . Ben uyarayım nedenini anca uğraştığınız zaman anlarsınız .
  • Keman seside ayrı bir güzel sestir .
Dota oynadınız mı hiç hayatınızda? Warcraft 3 frozen thorne üzerine eklenmiş maplerden birisidir . En fazla 5 erlik takımlar ile kurulup kafanıza göre yaptığınız itemler ile kafa kafaya çarpışmaya girersiniz . Ama son vuruşu her zaman sentinel yapar sizde bir güzel söversiniz .. En çok kuracağınız iki cümle ise sunlardır :
"Ben nasıl öldüm lan ? "
"Allahın belası noob!"
Noob nedir die sorarsanız bunu su sekilde örnekleyebilirim :

İlk seviştiğini çaktırmamak için gidip prezarvatif olarak durexi seçerse biliniz ki bu şahsiyet noobdur . Biz buna dotada yanlış item diyoruz . Aklınca ekstrem birşey yaparak nooblugunu saklıyacakdır ..
  • Matematik 4 e yeni ismiyle Difransiyel denklemlere giren hocamla tanışmanızı isterdim .
Msn'de online olan arkadaşlarımı bulmaya çalışmakdan sıkıldığım için en önemlileri Msn plus saolsun masaüstüne attım . Artık benden kurtulamazlar her an ne yaptıklarını görüyorum .

Bitti.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Gay.!

Unknown dedi ki...

SonGayLan

Unknown dedi ki...

Gayserslautern!

tonguch dedi ki...

Sanırım bu saçmalamanın ilk kurbanlarından biri benim olsun kurbanda olsak bir şeyin ilk i olabilmek güzel bişeydir sanırım.Çoğu düşüncene katılıyorum ( bkz. jelibon - Yann Tiersien - yanlış item - dif. denk. v.s.) neyse şu stüdyo lafı her duyduğumda ayrı bi koyuyor bana aslına bakarsak sizlerde ( jazzırtı) benim kurbanlarım sayılırsınız bu stüdyo konusunda kurbanın kurbanı olur mu demek ki bunu bile başarabilmişiz bu yeteneğimize rağmen hala stüdyo kurma çabasını henüz başarıyla sonuçlandıramadıysak gerçekten zor zanaatmış... neyse hala umudum var başarıcaz müzik işte bazen böyle aptalca bi tutkuymuş buna da olsun diyelim tutkunun aptal olanı bile güzeldir ruhun ispatıdır diye avutalım kendimizi.İşte böyle bişey yorum yazacam derken yeni bir blog saçmalığı yaratmak istemem.Ne diyelim vatana millete hayırlı olsun yeni kısıtlı özgürlük sahan.Demek ki her saçmalık gibi bunuda yaşamamız gerekiyormuş :F (unutmadan washburn e rağmen iyiydin iyi bugun aefaef)

tonguch dedi ki...

Gaybana

Unknown dedi ki...

hepimiz aslinda birer Gay'iz..! tabi aramizda "Vejeteryan Gay"larda yok deil.

Unknown dedi ki...

BilenGay

Adsız dedi ki...

Ölçme Bilgisi Uygulama I.