7 Erkek 6 Kız Evladımın Olmasını İstememin Sebebi..

7 erkek 6 kız evlat istiyorum kendime ve bunu istememin nedenini size acıkladıgım vakit elbet sizde istiyeceksiniz böyle birşey ..

Şimdiye kadar korktuğum , çocuk denilince aklıma sadece 0-7 yaş arası cekilen eziyet ve büyüdüğünde cebimden cıkacak olan para miktarı gelirdi aklıma . Dehşete kapılır ne yapacağımı bilemezdim kanepenin altına gizlenirdim .

Geçen bakkala sigara almaya iniyorum altımda son derece naif bir kumaştan yapılmış kapri şortum üstümde ise turuncu karelerden oluşan gömleğim vardı . Elimde anahtarı sallaya sallaya yürürken anahtar elimden kaçtı ve en beklenmedik yer olan merdivenin en alt kademelerine kadar düştü hıyar ağası . O anı gördüğümde beynimde şimşekler çaktı . Dedim ki Ben Neden Bakkala Gidiyorum Ulan ! . Evet bu muhteşem soru birden aklıma geldi . Akabinde Ulan yarın öbür gün yanlız yaşadıgımdada hep bakkala ben gidicem korum lan böle işe dedim kendi kendime . Ardından beynim çalışmaya alıştıgından olsa gerek bir şey daha düşünebildim Ulan keşke bir cocugum olsaydıda onu yollasaydım bakkala bizimkiler gibi dedim ansızın . Bu cümleyi kurarken yüksek olasılık kendimde değildim anahtarın kayboluşunun şokunu yaşıyordum sanırım . Fakat yinede bu cümle benim dünyaya geliş amacımı birden özetleyiverdi bana . Ben bu dünyaya çöp dökmek , arabayı yıkamak , bakkala gazete sigara ve bilimum gereksiz şeyleri almak gibi hizmetler için gelmiştim getirilmiştim . Ailemin bu kurnazlığını birden farkettim . Fakat varoluş amacıma ters düşecek şekilde bizimkilere bıdı bıdı yapmadım tabi ki yine eşşek gibi bakkala gittim ekmeği gazeteyi aldım .

Eve gelip o naif yatağıma yatarak ulan dedim kesinlikle evlenmeliyim . Çocuk yapmalıyım evet . dedim . Akabinde bizimkilerin yapmış oldugu kurnazlıgın aynısını daha ayrıntılı şekilde düşünmeye başladım . Çünkü bizimkiler sadece 2 erkek evlat düşünebilmişlerdi ben ise daha büyük birşeyler düşünmeliydim daha kurnaz olmalıydım boynuz kulağı geçmeliydi . Ki öylede oldu . Neyse dedim ki ulan bir erkek bakkala bir erkek çöp dökmeye falan derken envai çeşit işleri cocuklarıma şimdiden yükledim . Fatura olarak 7 erkek 6 kız çocuk çıktı .

7 yıl yapılan yatırım sonucu hayatının geri kalanında bakkala gitmeyecek olman yeterli bir getiridir kanaatimce ..

Bu yüzden 7 erkek 6 kız evlat şeyedecem gerekirse evlat edinicem . eet.

9 yorum:

Mert Kaman dedi ki...

Yazılarını sıkılmadan okuyorum :) Gayet güzel ve eğlenceliler , Teşekkürler.

Gasolin Xaltolin dedi ki...

:) Yazılırımı beğendiğin için teşekkürler :)

Böyle yorum alabilmek güzel oluyor arada.

Okuyan diğer insanlarda insafa gelsede böyle yorumlar yazabilseler keşkem .

Unknown dedi ki...

Hayır ben yaziyorumda noluor bi kez bana sole bi cevap vermedin GAY herif

Adsız dedi ki...

7 erkek 6 kız dogurcaına bi tane adam gibi doğur bütün işlere o baksın:)))

Gasolin Xaltolin dedi ki...

Tolga adisi bir kere gaymadan yorum yaptın mıda adam gibi yorum bekliorsun .

Ayrıca 7 erkek 6 kız istememin bir sebebide yinede vicdanlı birisi oluşum ve cocugumu tek basına bırakıp yormamak hayatından sogumasını engellemek . eet bence böyle daha mantıklı .

Unknown dedi ki...

şimdi o kadar çocuk yapıp bi de bakma derdi falan var yavrucum iyi düşün..
ben derim ki komşularınla iyi geçin,çocuklarıyla iyi anlaş,arada 5 10 kuruş eline ne geçerse işte sıkıştır avuçlarına.. bakkala gitmek,çöp dökmek gibi işler olduğunda o para yedirdiğin çocuklar çok işe yaricaktır ve o işleri onlara yaptırcaksın..
valla bak bu süper oluyo kendimden biliyorum :Ö

dagone dedi ki...

Bende sıkılmadan izliyorum, okuyorum yazdıklarınızı. Ama yavaş yavaş gözlerim kapanıyor uykusuzluktan, gidiyorum, gidiyorum, gittim.

Gasolin Xaltolin dedi ki...

Özgülü tanımıyorum kimdir nedir falan . Hiç bilmem .

Dagone sanada iyi uykular canımıniçi . Masalları tavsiye ederim uyumak adına . Hadi gorusuruz .

Adsız dedi ki...

bi saçmalamadan dur be kardeşim.. bu kadar da olmaz ki..